V prvním okamžiku jsem si říkal co se děje, proč když chci telefonovat se to samo přepojí na linku operátora. Toto první zděšení bylo následně automatickým robotem vysvětleno - nezaplatili jsme nám účet, takže jsme vás odpojili. Co je to za nesmysl? Vždyť mám nastavené platby inkasem z účtu.
Komunikace se zákaznickou linkou
Nechal jsem se "robotem" přepojit na operátora, abychom problém vyřešili. Slečna na druhé straně po mě chtěla telefonní číslo, název firmy, adresu, rodné číslo, číslo smlouvy a heslo do internetové Vodafone samoobsluhy. Nechápu na co potřebovala tolik údajů! Nicméně po sdělení všech údajů jsme se zasekli právě na heslu do internetu - to jsem nevěděl, takže se mnou dále odmítla komunikovat. Nezbývalo než zavěsit a hledat toto heslo. Nebo druhá možnost - zkusit zavolat na "operátora" ještě jednou - to jsem zkusil. Na druhém konci se ozvala jiná slečna, která kromě jména a telefonního čísla nepotřebovala nic - zajímavé!
Proč Vodafone celou firmu odpojil
Po několika minutách hovoru se zákaznickou linkou se problém odhalil - byl právě třetí měsíc u tohoto operátora měl jsem nárok na vrácení volací jistiny. Ta se automaticky vrátila a započítala do faktury za služby. Díky tomu už se pak nestrhla platba na zbytek účtované částky z účtu a dluh byl na světě. Konkrétně šlo o dluh 60 Kč, který tímto vznikl.
Vodafone tedy zablokoval celou firmu, kvůli dluhu 60 Kč, který vznikl navíc jejich vlastní chybou - resp. zmatkem! Zvonu aktivace všech služeb trvala asi 6 hodin, kdy nebylo možné používat žádné z mobilních čísel. Výborná situace!
Jak může Vodafone zablokovat mobilní služby
Reviewed by BONA MEDIA
on
března 01, 2016
Rating: