Proč nekupovat fanoušky na Facebooku


Každý kdo má na Facebooku stránku své firmy nebo produktu chce, aby měl nejvyšší počet fanoušků, protože si říká čím víc tím líp a tím budou i mé marketingové akce úspěšnější. Jak tedy získat fanoušky a jakým způsobem naopak ne. Na to se dnes podíváme.



Způsobů jak získat co nejvíce fanoušků na svoji stránku je hned několik. Některé z nich jsou velice rychlé, ale stejně tak neúčinné. Naopak pomalejší a pracnější metody přináší své výsledky.
Placená reklama přímo na Facebooku
Jedná se o poměrně rychlou variantu, jak získat nové fanoušky, ovšem bude nás to stát nějaké peníze. Logicky čím více zaplatíme tím větší je šance, že získáme více lidí. Placená reklama se řeší přímo na Facebooku a zatím funguje přes platbu kartou. Zřídíte kampaň, nastavíte všechny parametry, zvolíte cenu a reklama jede. Poté se už jen z karty strhnou peníze. Platí se tedy až zpětně, takže každého Čecha napadne, že kartu zablokuje pro platby na internetu a bude mít reklamu zadarmo - to sice ano, ale Facebook vám může zablokovat jeho účet = takže nedoporučujeme.
Tato metoda je tedy poměrně rychlá, stojí peníze, ale je zcela legální a dosáhne svých výsledků.
Přemlouvání kamarádů
Toto je druhá možnost, která má velkou výhodu - nebude vás stát peníze. Ovšem kamarádi se stanou vaším fanouškem jen proto aby měli pokoj a stejně nikdy nebudou potenciálním klientem. Tento způsob vás nakonec bude stát spoustu času a ve výsledku bude výrazně méně efektivní než placená reklama.
Nákup fanoušků
Na první pohled je to nejlepší způsob, dokážete za relativně pár korun koupit stovky nebo tisíce fanoušků někde na Aukru nebo podobném webu. Výhoda je, že za málo peněz a velice krátký čas máte obrovské množství fanoušků. Nevýhoda však je, že jsou zcela nepoužitelní! Jedná se většinou o tzv. klikače nebo likery. Jsou to lidé, kteří klikají na vše a vůbec netuší proč váš profil odklikli. Netod jak se získávají je několik - např. známé klikni sem a uvidíš něco. Finta je, že kliknutím se stanou vaším fanouškem a ani o tom mnohdy neví.Sice na svém profilu máte tisíce fanoušků a konkurence jen závidí, ale jsou to zcela bezcení lidé pro váš obchod. Množství bezcených lidí vám časem začne vadit, protože netušíte kdo z nich klikl, protože je váš profil zaujal a kdo ne. Tuto metodu tedy rozhodně nemohu doporučit.



Proč nekupovat fanoušky na Facebooku Proč nekupovat fanoušky na Facebooku Reviewed by BONA MEDIA on srpna 20, 2013 Rating: 5
Používá technologii služby Blogger.